نوشته شده توسط : mmd

اگر از برنامه های من خوشتان می اید به انها نظر بدهید



:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mmd

بازی فوق فشرده واکشن دزدان دریایی کارائیب: پایان دنیا برای PC

بازی بسیار زیبا و فوق فشرده شده دزدان دریایی کارائیب قسمت پایان جهان Pirates of the Caribbean At World’s End را میتوانید با حجم 140 مگابایت و با لینک مستقیم دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

سیستم مورد نیاز:

OS: 7/8/10
Processor: Intel Core
Memory: 256 MB
Graphics: 128 MB
Hard Drive: 300 MB
DirectX 9


  پسووردwww.downlodcity.ir

  منبع: دانلودسیتی

  حجم: 140 مگابایت

 لینک دانلود :

دانلود بالینک مستقیم

 

کانال اطلاع رسانی دانلود سیتی : irdownlodcity



:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mmd

بازی فشرده مردان نقاب دار برای کامپیوتر

نسخه فوق فشرده بازی WatchMen 2 یک بازی اکشن و جذاب میباشد میتوانید ان را با حجم 562 مگابایت و با لینک مستقیم برای کامپیوتر دانلود کنید.

 

 حداقل سیستم موردنیاز:

OS: 7/8/10
Processor: 2.0 GHZ
Ram: 1 GB
Graphics: 512 MB
DirectX: Version 9

Storage: 995 MB



  حمایت از ما:

 1- برای حمایت از تیم دانلودسیتی هر روز که وارد سایت میشوید فقط یکبار روی بنر تبلیغاتی بالا یا ستون سمت چپ کلیک کنید !! ❤️❤️


کانال اطلاع رسانی دانلودسیتی


   

 

کانال اطلاع رسانی دانلود سیتی : irdownlodcity

اطلاعات دانلود
  • فرمت : exe
  • حجم : 562 مگابایت
  • منبع : دانلودسیتی
  • رمز : downlodcity.ir
چه امتیازی می دهید؟
 (2 امتیاز : 3٫00 از 5)
مطالب مرتبط

دانلود بازی فوق فشرده Redeemer برای PC

دانلود بازی فوق فشرده Mars 2030 برای کامپیوتر

دانلود بازی فوق فشرده Tacoma برای PC

دانلود بازی فشرده Deltaplan Simulator برای PC

دانلود بازی فوق فشرده Middle Earth : Shadow of Mordo ورژن 3

دانلود بازی فوق فشرده Car Mechanic Simulator 2018 + کرک

0 نظر
 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1041
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mmd

دانلود GTA IV برای کامپیوتر فقط 14 مگابایت

 

دانلود فقط با حجم 14 مگابایت

حجم پس از استخراج : 14000 مگابایت (14GB)

 

برای دانلود  GTA IV  بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

FESHORDE.BLOG.IR

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال ۲۰۰۷ و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود . اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید بدانید که یکی از بهترین بازیهای را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

FESHORDE.BLOG.IR

آموزش نصب : هنگام استخراج فایل زیپ توجه داشته باشید که درایو شما ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد ، بعد از استخراج فایل iso را در نرم افزار درایو مجازی UltraISO Premium قرار دهید و اجرا کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1058
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mmd

دانلود GTA V برای کام‍‍‍‍‍‍‍‍پیوتر فقط 4 مگابایت

 

دانلود فقط با حجم 4 مگابایت

حجم پس از استخراج : 25000 مگابایت (25GB)

 

برای دانلود  GTA V  بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سرانجام پس از سال ها انتظار، کمپانی مطرح Rock Star نسخه پنجم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار GTA V را برای پلتفروم کامپیوتر PC منتشر کرد. از یک دنیای واقعی چه میخواهید؟ سرقت کنید؟ سوار جت اسکی، موتور صحرایی، هلی کوپتر و هواپیما و نمیدانم چتر شوید؟ چند مدل اتومبیل آن هم با سفارشی سازی ویژه خودتان میخواهید؟ چقدر اسلحه و تجهیزات برای جنگ میخواهید؟ چه قدر علاقه مند به تغییر لباسهایتان از کت و شلوار به اسپورت و تی شرت هستید؟ دوست دارید به زیر آب بروید و یا کوسه شکار کنید؟ لباس غواصی به تن شما می آید؟ نظرتان در مورد کوه و دره و دشت و دمن و دریا و یا حتی خیابانها و کوچه ها و پس کوچه ها و بعضا در میان بوته ها و درختان چیست؟نظرتان در مورد انواع دوچرخه ها و موتور سیکلتها چطور است؟ نگران نباشید همه را میتوانید به بهترین و کاملترین وجه ممکن در این بازی تجربهکنید!!
دوست دارید ورزش یوگا یا تنیس یا گلف انجام دهید؟ خوب برای شما هم برنامه ویژه ای دارد! وسعت نقشه رستگاری سرخپوست مرده و نسخه قبلی این بازی را بگذارید روی هم بعلاوه چندین برابر آن شاید بشود گفت نقشه جی تی ای جدید همان اندازه باشد! برای خود دوست پیدا کنید یا نمیدانم در شهر گشت و گذار کنید به قایق سواری بروید و…

 

FESHORDE.BLOG.IR

 

      

 

آموزش نصب : فایل را از حالت فشرده خارج کرده و بعد از آن SETUP را باز کرده و صبر کنید در هنگام استخراج شانزده فایل وجود دارد که هریک ۱ گیگ حجم دارد پس یکی یکی استخراج نمایید در صورت ارور دیسک شما می بایست از درایو مجازی استفاده کنید مانند نرم افزار ultra iso.

 

Minimum system requirements:
CPU: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz / AMD Phenom 9850 2.5GHz
RAM: 4 GB
OS: Windows 8.1 64 Bit, 8 64 Bit, 7 64 Bit Service Pack 1, Vista 64 Bit Service Pack 2
Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT 1GB / AMD Radeon HD 4870 1GB
DirectX: 10, 10.1 and 11
Free Disk Space: 65 GB

Doostiha.IR

Recommended system requirements:
CPU: Intel Core i5 3470 3.2GHZ / AMD X8 FX-8350 4GHZ
RAM: 8 GB
OS: Windows 8.1 64 Bit, 8 64 Bit, 7 64 Bit Service Pack 1
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7870 2GB
DirectX: 10, 10.1 and 11
Free Disk Space: 65 GB

FESHORDE.BLOG.IR



:: بازدید از این مطلب : 1286
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mmd

دانلود بازی watch dogs برای کامپیوتر فقط 45 مگابایت

 

دانلود فقط با حجم 45 مگابایت

حجم پس از استخراج : 7000 مگابایت (7GM)

 

برای دانلود watch dogs  بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

توجه: به علت اینکه حجم بازی بیش از 30 مگابایت بود لینک دانلود بازی بر روی سرور PICOFILE قرار گرفت.

 

feshorde.blog.ir

 

Watch Dogs جدید ترین IP کمپانی بزرگ Ubisoft در سبک Open-World یا همان جهان آزاد و اکشن برای PC است که فروش باورنکردنی را در تاریخ بازی ها رقم زده است. با اینکه بازی سگ های نگهبان از طرف منتقدان بسیار مورد توجه قرار نگرفت و متای ۸۲/۱۰۰ را نسیب خود کرد، اما از فروش و طرفداران آن کم نشد و باعث تحسین بسیاری از بازیکنان در بین بازی های جدید یوبیسافت شده است.

 

 

Aiden شخصیت اصلی بازی Watch Dogs محسوب می شود که در گذشته، دخترش Lisa در یک تصادف که توسط سیستم های نظارتی به صورت عمدی تدارک دیده شده بود، به قتل می رسد و از همان روز تصمیم می گیرد تا علیه این سیستم های کثیف که برای رسیدن به اهداف خودشان دست به هر کاری می زنند و مهره های سوخته را به راحتی در Watch Dogs از میدان به در می کنند، مقابله کند و از علم هک و مهارت تیراندازی خود در این راستا کمک بگیرد

 

 

برخی از افراد و دوستانتان هم هستند که از این سیستم ها بسیار ناراضی اند و برای تحقق بخشیدن به هدف اصلی کمکتان می کنند اما برخی دیگر نیز از پشت خنجر می زنند و باعث مشکلاتی می شوند. تلفن همراه هوشمند در Watch Dogs و دانش Hacking مهم ترین سلاحیست که در این بازی می توانید از آن بهره ببرید و به دوربین های مخفی، موبایل شهروندان و حتی ATM بانک ها نفوذ کنید و در جهت راهبرد اهدافتان استفاده نمایید. با توجه به این که بازی Watch Dogs یک عنوان جهان آزاد است، هر کاری که به ذهنتان می رسد، می توانید در شهر بزرگ شیکاگو انجام بدهید. این شهر به قدری وسیع است که حدود پنج سال طول کشیده تا این شهر با جزئیات کامل در Watch Dogs شبیه سازی شود. هم چنین بیش از سه هزار NPC یا شخصیت در این بازی وجود دارند و طبق گفته های کمپانی سازنده، امکان ندارد بیشتر از یک بار با یک کاراکتر تکراری مواجه شوید.

 

 

 

 

 feshorde.blog.ir

 

آموزش نصب : فایل ها را از حالت فشرده خارج کرده و فایل exe را اجرا کنید.

ممکن است آنتی ویروس شما فایل exe را ویروسی نشان دهد بعضی از 

آنتی ویروس ها اینگونه فایل ها را ویروسی نشان می دهند و برای دریافت شماره

سریال , این v برنامه v دانلود کنید.

دریافت

حجم: 6.56 مگابایت

 

 



:: بازدید از این مطلب : 833
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mmd

دانلود بازی GTA V برای اندروید + دیتا فقط ۶ مگابایت

 

  !!!!!  دانلود بازی GTA V برای اندروید + دیتا فقط ۶ مگابایت  !!!!!

دانلود با حجم ۶ مگابایت

حجم پس از استخراج : 1400 مگابایت

 

 

برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع و رمز فایل=   alltopfullygames.blogspot.com

دریافت

feshorde.blog.ir

feshorde.blog.ir

آموزش نصب : 

فایل gtaVs data files را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.Wix.renaldo93026

 را در مسیر 

Sd Card/Android/Data

بریزید حال apk را نصب کرده و وارد آن شوید

دستگاه شما باید روت باشد در صورت روت بودن باید در برنامه حدود 30 تا 40 دقیقه صبر کنید در صورت روت نبودن دستگاه باید 5 ساعت صبر کنید.

 

منبع و رمز فایل=   alltopfullygames.blogspot.com

 

توجه = نسخه v  (وی)  بازی gta به صورت رسمی برای اندروید منتشر 

نشده است و بازی به صورت هک شده روی اندروید قابل اجرا است و شبیه ساز 

xbox one می باشد یعنی دسته بازی xbox است.

 



:: بازدید از این مطلب : 32348
|
امتیاز مطلب : 135
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mmd

دانلود بازی WATCH DOG 2 برای کامپیوتر فقط 500 کیلوبایت

 

دانلود بازی Watch Dogs 2 برای PC

حجم دانلود 500 KB , حجم پس از استخراج : 30 GB
 
این بازی بسیار ویژه بوده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است
نهایت لذت را ببرید.
 
 
 
 
سان فرانسیسکویی که ما تجربه‌ خواهیم کرد از سیستم‌عامل ctOS 2.0 بهره می‌برد که نسخه‌ی بروز همان سیستم‌عامل نه چندان امنی است که در شیکاگو به کار گرفته شده بود. با این نرم‌افزار همه‌ی مردم شهر به یکدیگر متصل‌اند و یک رخنه‌ی کوچک کافی است تا تمام پیام‌های خصوصی اطرافیانتان در دسترس شما قرار گیرد. به نظر می‌رسد سازندگان واقعاً به نظرات گیمرها و منتقدان گوش داده‌اند و حداقل در این زمینه شاهد پیشرفت‌هایی در بازی هستیم. سان فرانسیسکوی واچ داگز 2 حتی این پتانسیل را دارد که هویتی برای خودش دست و پا کند و به یکی از المان‌های موفق بازی تبدیل شود.

اما چیزی که این زمین بازی بزرگ را هیجان‌انگیزتر می‌کند، گروه هکر DedSec است. این گروه که شخصیت اصلی بازی هم عضو آن است، به شکل زیرزمینی شرکت‌های بزرگ را هک می‌کند و اعتراض خود را به سران جامعه اعلام می‌کند. یوبیسافت در طراحی این گروه و کلاً شخصیت‌های هکر بازی، کمی پا را از واقع‌گرایی فراتر گذاشته و به جای نشان دادن تصویری واقعی از هکرها،‌ تصورات ذهنی یک نوجوان عاشق فیلم‌های پلیسی و جاسوسی را در واچ داگز 2 پیاده‌سازی کرده است. هکرهای بازی نام گروهشان را روی دیوارهای شهر گرافیتی می‌کنند، لباس‌های عجیب و غریب می‌پوشند و روی پشت بام خانه‌ها مهمانی راه می‌اندازند. سازندگان بازی برای جذب مخاطب بیشتر و شاید افزودن جذابیت‌های جدید، بیخیال کاریزمای نسخه‌ی قبل شدند و آن دنیای سرد و تیره‌ی اِیدن پیرس را با حال و هوای خوشحال مارکوس هالووی عوض کرده‌اند. شخصیت اصلی بازی قبلاً به جرمی که مرتکب نشده محکوم شده و حالا راه انتقام در پیش گرفته است. او قاعدتاً‌ از آخرین فناوری روز بهره می‌برد و در یک صحنه‌ی مبارزه، به راحتی آب خوردن لپتاپش را از جیب پشت‌اش درمی‌آورد، چند دکمه فشار می‌دهد و کل منطقه هک می‌شود.

ایده‌ی «هک کردن دنیا» در واچ داگز 2 بسیار گسترده‌تر شده و حالا بازی راه‌های بیشتری برای تعامل با دنیا دراختیارتان می‌گذارد. در بازی حالا می‌توانید وسایل الکترونیکی بسیاری را هک کنید و چون در دنیای ایده‌آل سازندگان همه‌ی خودروها الکتریکی هستند، مارکوس این قابلیت را دارد که کنترل تمام وسایل نقلیه‌ی شهر را بر عهده بگیرد. با هک کردن ماشین‌ها می‌توانید فرصت‌های زیادی در مراحل خلق کنید و یکی از اهداف سازندگان در نسخه‌ی جدید همین ایجاد آزادی عمل نسبی است. صحبت از ماشین‌ها شد و باید گفت یکی از نقاط ضعف عجیب نسخه‌ی قبل، فیزیک بسیار بد رانندگی بود. یوبیسافت در نسخه‌ی جدید با تأکید بر روی بازطراحی رانندگی، قول تجربه‌ی بهتری را در این زمینه داده و ظاهراً قرار است رانندگی نیز به اندازه‌ی هک کردن لذت‌بخش باشد.

بازی‌های جهان‌‌باز معمولاً به گیمر امکانات شخصی‌سازی متفاوتی ارائه می‌دهند و واچ داگز 2 نیز در این زمینه سنگ تمام گذاشته است. فروشگاه‌های لباس مختلف در سراسر نقشه وجود دارند که می‌توانید در بین بیش از ۷۰۰ نوع پوشیدنی مختلف ترکیب دلخواه خودتان را شکل دهید و به مارکوس چهره‌ی منحصر به فردی دهید. هر فروشگاه بنا برای محله‌ای که در آن واقع شده، سبک لباس‌های مختلف ارائه می‌دهد که این می‌تواند نکته‌ی جالب توجهی باشد. به دلیل اینکه Watch Dogs 2 یک بازی در دنیایی کاملاً امروزی است، جای تعجبی ندارد که هکرهای گروه DedSec به یک پرینتر سه بعدی صنعتی دسترسی دارند و به وسیله‌ی آن می‌توانند گجت‌های جدید بسازند یا حتی اسلحه‌ طراحی کنند. در واقع بهانه‌ی سازندگان برای دادن اسلحه دست یک گروه هکر، همین ایده‌ی پرینتر سه بعدی است که به وسیله‌ی آن می‌توانید اسلحه‌ی خود را کاملاً شخصی‌سازی کنید و مانند لباستان، به آن هویتی منحصر به فرد بدهید.

بخش دیگری از بازی که یوبیسافت از زمان معرفی آن رویش مانور داده، قسمت چندنفره‌ی آنلاین بازی است. درواقع بخش چندنفره‌ی مجزایی وجود ندارد و بازیکنان در صورت آنلاین بودن، می‌توانند یکدیگر را در شهر پیدا کنند و بلافاصله به هم ملحق شده و وارد یک مأموریت دو نفره شوند. قسمت چندنفره‌ی واچ داگز 2 شامل حالتی مانند چیزی که در بازی The Division دیدیم هم می‌شود، جایی که یک بازیکن با دیگران درگیر شده و برای کشتن او جایزه‌ای در نظر گرفته میشد. حالا اینجا اگر سر به سر پلیس بگذارید و شهر را شلوغ کنید، دیگر بازیکنان می‌توانند یک تیم تشکیل داده و دنبال شما بیافتند. در هر طرف درگیری که باشید، می‌توانید با گرفتن شخص مورد نظر یا کشتن دنبال کنندگانتان جایزه کسب کنید.

 

آنچه که از نمایش‌ها و اطلاعات بازی برمی‌آید این است که یوبیسافت این بار یک بازی واقعاً سرگرم‌کننده ساخته و ظاهراً حتی عادت بد نمایش یک گرافیک خارق‌العاده برای بازی جدید خود را نیز کنار گذاشته. تمام نمایش‌های بازی گرافیک خود بازی را نشان می‌دهند و به دلیل اینکه زمان معرفی به زمان عرضه نزدیک بود، دیگر از این لحاظ خیالمان می‌تواند راحت باشد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 

    OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)
    Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz, AMD FX 6120 @ 3.5 GHz or better
    Memory: 6 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 with 2 GB VRAM or AMD Radeon HD 7870, with 2 GB VRAM or better – See supported List*
    Network: Broadband Internet connection
    Storage: 50 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible using the latest drivers
    Additional Notes: Periphericals: Microsoft Xbox One Controller, DUALSHOCK® 4 Controller, Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller / Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection / Note: This product supports 64-bit operating systems only. Laptop versions of these cards may work, but are not officially supported.

 

************************************

سیستم پیشنهادی :

 

    OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)
    Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2 GHz, AMD FX 8120 @ 3.9 GHz
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 | AMD Radeon R9 290, with 3GB VRAM or better – See supported List*
    Network: Broadband Internet connection
    Storage: 50 GB available space
    Sound Card: DirectX-compatible using the latest drivers
    Additional Notes: SUPPORTED VIDEO CARDS AT TIME OF RELEASE: • NVIDIA® GeForce® GTX600 Series: GTX660 or better / GeForce® GTX700 Series: GTX760 or better / GeForce® GTX900 Series: GTX950 or better / GeForce® GTX1000 Series: GTX1060 or better. • AMD Radeon™ HD 7000 series: Radeon™ HD7870 or better / Radeon™ 200 series: Radeon R9 270 or better / Radeon™ 300/Fury X series: Radeon™ R9 370 or better / Radeon 400 series: Radeon RX460 or better.
**************************************************************
آموزش نصب =
آنتی ویروس و اینترنت را قطع کنید. 
فایل exe را از حالت فشرده خارج کنید.
فایل exe را اجرا نموده و اقدام به نصب بازی کنید.
محلی که در نصب بازی انتخاب می کنید ظرفیت 30GB را داشته باشد. 
در آخر فایل حدود 30GB ایجاد شده و مرحله نصب نهایی باید صورت گیرد. 
در این صورت از شما کد می خواهد بر روی download key بزنید و کد را دانلود و وارد کنید. 
تمام، بازی واچ داگز ۲ در مقابل شماست تنها با خرج 500 kb. !!! 
 
**************************************************************
                                                                 
vvvvvv  لینک دانلود مستقیم Watch Dogs 2 برای  vvvvvv  PC


:: بازدید از این مطلب : 1745
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mmd

دانلود بازی minecraft برای کامپیوتر فقط 5 مگابایت

 

 

حجم اورجینال : 250 مگابایت

اگر قادر به دانلود با این حجم نیستید ، این بازی را تنها با صرف 5 مگابایت دانلود کنید و لذت ببرید.

دریافت

 

Minecraft یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری است که در سال 2013 توسط شرکت 4J Studios برای تمامی پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در بازی ماین کرافت می توانید به هرآنچه که علاقه دارید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما با داشتن بلوک های جدید شروع به ساخت دیوار های و شکل هایی که دوست دارید می پردازید. در این ورژن جدید شما قادر خواهید  بود که برای بلوک های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می کند.

اما توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند . در کل بازی Minecraft یک بازی بسیار خوب است که میتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را در این بازی پیاده کنید .

 



:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد